phone news

جدید ترین اخبار موبایل

phone news

جدید ترین اخبار موبایل

تازه ترین اخبار موبایل
قیمت های لحظه ای موبایل
خدمات موبایل
تعمیرات موبایل

بایگانی

در حال حاضر، آندروید نام خانوادگی تقریبا به عنوان کوکاکولا محبوب تبدیل شده است. سیستم عامل گوگل در حال اجرا بر روی میلیاردها دستگاه است و سهم شیر از بازار گوشی های هوشمند را حفظ می کند. پذیرش گسترده اندرویدی با اشکالات خود، از جمله تکه تکه شدن نسخه در میان صدها اسمارت فون مختلف است که از سیستم عامل استفاده می کنند

امیدواریم این و دیگر نقص های Android را رفع کنیم، گوگل یک سیستم عامل دیگر با منبع باز با نام Fuchsia را توسعه می دهد. اگر این اولین بار است که شما در مورد آن می شنوید، شما احتمالا تنها نیستید، توسعه آن دقیقا توسط گوگل به فروش می رسد. با این حال، در حال حاضر یک دلیل وجود دارد گوش خود را بالا ببرید، همانطور که 9to5Google اشاره می کند.

یک ورودی اخیر در Fuchsia Gerrit، سایت مدیریت کد منبع برای سیستم عامل، اعلام کرد که یک پچ جدید اضافه شده پشتیبانی از Kirin970، سیستم Hi-Silicon را در سال گذشته منتشر کرد. برای تست پشتیبانی به تازگی افزوده شده، کد اصلی Fuchsia بر روی Honor Play، یک گوشی که اخیرا منتشر شده با تراشه Kirin970 بود، بارگیری شد. افتخار یک برند معتبر Huawei است، که از Kirin970 در تعدادی از تلفن های پیشرفته استفاده می کند، از جمله مدل های Mate 10 و P20. با توجه به اینکه گوشی های پیکسل گوگل از پلت فرم تلفن همراه Qualcomm Snapdragon استفاده می کنند، این جالب است. آخرین باری که Google و Huawei با هم کار کردند، برای Nexus 6P بود. آیا این نشانه این است که دو غول دوباره متحد قدرت هستند؟ شاید. یا شاید مهندسان Huawei فقط می خواهند یک سر شروع کنند، زمانی که سیستم عامل آمادگی آزادی را می گیرد و در حال توسعه یک دست کمک است. در صورتی که این مورد باشد، ژست نجیب تنها سوالات بیشتری را مطرح می کند.

در هر صورت، این یک گام بزرگ در توسعه Fuchsia است و نشان می دهد که ممکن است به واقعیت نزدیک تر از ابتدا فکر کند. طرح های گوگل برای سیستم عامل جدید به یک روز آن را در تمام دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت اجرا، جایگزین نه تنها آندروید، بلکه سیستم عامل کروم نیز هست. البته، اگر تولید کنندگان دیگر بخواهند از آن استفاده کنند، احتمالا در شرایط خاصی قادر خواهد بود.

در حالی که این خبر هیجان انگیز است برای ما جیکای تلفن، کاربر متوسط ​​حداقل چند سال است که از نیاز به مقابله با Fuchsia در هر شکل و یا فرم، و فرض بر این است که گوگل آن را به عنوان جانشین آندروید انتخاب می کند. امیدوارم، روزی شاهد نسخه های جدیدی برای گوشی های غیر اپل ما در طی چند روز به جای ماهها خواهیم بود.

۹۷/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ali abbaszadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی