phone news

جدید ترین اخبار موبایل

phone news

جدید ترین اخبار موبایل

تازه ترین اخبار موبایل
قیمت های لحظه ای موبایل
خدمات موبایل
تعمیرات موبایل

بایگانی

یکی از تلفن‌های هوشمند اقتصادی که هواوی در سال گذشته عرضه کرد، محصولی به نام Huawei P Smart بود. این تلفن هوشمند با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر بزرگ، دوربین دوگانه و بدنه فلزی با قیمتی مناسب روانه بازار شد و براساس گزارش‌های جدید، قرار است به زودی شاهد نسخه‌ تازه‌ای از این تلفن‌هوشمند با نام (P Smart (2019 باشیم. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

هواوی علاقه شدیدی به ساخت مدل‌های بسیار متنوعی از محصولات میان‌رده است؛ درست هفته پیش بود که چینی‌ها خبر از عرضه محصولی جدید به نام Honor 10 Lite دادند. حال گفته شده که هواوی برای ماه آینده قصد دارد نسخه جدید تلفن هوشمند P Smart را با طراحی جدید و مشخصاتی تازه عرضه‌ کند. (P Smart (2019 قرار است از پردازنده ساخته شده توسط هواوی یعنی‌ Kirin 710 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کند.

نمایشگر دستگاه نیز یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و از نوع LCD خواهد بود که دارای نسبت تصویر نسبتا کشیده ۱۹:۹:۹ است. مانند دیگر از محصولات این شرکت، (P Smart (2019 دارای بریدگی نمایشگری در قسمت بالایی صفحه خواهد بود، هرچند ابعاد کوچکتری داشته و یادآور زبانه نمایشگر بکار رفته در Essential Phone است. حافظه دستگاهی  دستگاه ۶۴ گیگابایت اعلام شده و احتمالا می‌توان از طریق کارت حافظه جانبی، آن را تا سقفی مشخص افزایش داد. 

متاسفانه اطلاعات کاملی درباره دوربین دستگاه منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که (P Smart (2019 از دوربینی مشابه دوربین به کار رفته در Honor 10 Lite استفاده کند؛ یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق صحنه و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی. باتری دستگاه ۳۴۰۰ میلی آمپر بوده و به شکل عجیبی، دستگاه همچنان از پورت قدیمی Micro USB استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که (P Smart (2019 در چند هفته آینده با سیستم عامل اندروید ۹ پای به طور پیش فرض در دو نسخه با رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شود.