phone news

جدید ترین اخبار موبایل

phone news

جدید ترین اخبار موبایل

تازه ترین اخبار موبایل
قیمت های لحظه ای موبایل
خدمات موبایل
تعمیرات موبایل

بایگانی

همانطور که بیشتر علاقه مندان تلفن می دانند، برای سفارشی کردن یک تلفن Android و فلاش ROM سفارشی روی دستگاه، بوت لودر دستگاه باید قفل شود. bootloader کدی است که قبل از اجرای سیستم عامل بر روی یک گوشی اجرا می شود. نسخه باز شده از Google Pixel 3 و Pixel 3 XL، که از فروشگاه آنلاین Google در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد بوت لودر را باز کند. نسخه مارجین Verizon از تلفن های همراه با بوت لودر است که قفل باقی می ماند، جلوگیری از کاربر را به سفارشی کردن گوشی خود.

انتظار میرود افرادی که در فریز کردن ROM های سفارشی روی گوشی های اندرویدی خود تجربه کرده اند Pixel 3 یا Pixel 3 XL قفل شده را از فروشگاه گوگل خریداری کنند تا مطمئن شوید که بوت لودر روی گوشی دریافت شده می تواند قفل شود. با این حال، همانطور که در سایت ردیابی شماره گوگل (از طریق Droid-Life) دیده می شود، برخی از مشتریان فروشگاه Google متوجه می شوند که پیکسل های جدید خود با بوت لودر وارد می شوند که نمی تواند قفل شود. هنگام جستجو از منوی گزینه های برنامه نویس در گوشی جدید خود، لیست برای باز کردن قفل OEM به رنگ سفید است.

کسانی که نمی توانند بوت لودر را در نسل سوم پیکسل های جدید خود باز کنند، ظاهرا نسخه اشتباهی از گوشی به اشتباه ارسال شده است. یک رشته از کد موجود در این واحد ها نشان می دهد که آنها در واقع نسخه مارجین Verizon هستند (ms-android-verizon) به جای نسخه باز شده (ms-android-google).

باور کنید یا نه، این اتفاق در سال گذشته با Pixel 2 و Pixel 2 XL صورت گرفت و باعث شد Google تغییرات لازم را انجام دهد. با این حال، کسانی که با یک مدل آسیب دیده برای انجام تنظیم مجدد کارخانه نیاز داشتند. این بار در اطراف، صحبت از به روز رسانی نرم افزار است که می تواند ارسال OTA.

۹۷/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ali abbaszadeh

نظرات  (۱)

لینک کنیم همو؟؟
پاسخ:
باشه 
ایدی تلت رو بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی