phone news

جدید ترین اخبار موبایل

phone news

جدید ترین اخبار موبایل

تازه ترین اخبار موبایل
قیمت های لحظه ای موبایل
خدمات موبایل
تعمیرات موبایل

بایگانی

فقط یک چیز بهتر از گوشی Galaxy S-line است و نسخه فعال آن است. یکی از دلایل بالای این واقعیت  که آنها معمولا با باتری های بسیار بزرگتری نسبت به اسمارت فون های خود حمل می کنند، و این اشتباه اصلی را در اختیار سامسونگ قرار می دهد.

به نظر می رسد که Galaxy S9 Active استثنا است، با این حال، به دلیل واقعیت ساده ای که هرگز آن را تحقق نیافت. ما کد هایی مانند SM-G893 داشتیم که در یک جانشین Galaxy S8 فعال واقع شده اند، همانطور که یکی مدل شماره مدل SM-G892 را حمل می کند، اما در نهایت، ما کوتاه آمدیم.

بنابراین، اگر شما برای S9 غیر شکننده امیدوار بودید، با صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD +، پیکربندی ذخیره سازی 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایتی، یک چیپ ست Snapdragon 845 و یک باتری 4000 میلی آمپر، احتمالا برای یک ناامیدی بزرگ بود. ؟

خوب، به ما بگویید، درست بعد از شکرگزاری، می توانیم کاملا مطمئن باشیم که سامسونگ ممکن است گواهینامه های آب و هوایی پرچم های خود را در سال 2018 افزایش دهد، اما در فرآیند نیز ممکن است نسخه های فعال خود را به خوبی خاتمه دهد. آیا خط فعال را دوست دارید یا فکر می کنید نیازی به آن وجود ندارد؟

۹۷/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ali abbaszadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی