phone news

جدید ترین اخبار موبایل

phone news

جدید ترین اخبار موبایل

تازه ترین اخبار موبایل
قیمت های لحظه ای موبایل
خدمات موبایل
تعمیرات موبایل

بایگانی

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سلام.
وارد لینک زیر بشید و پول پارو کنید 
فقط باید یه حساب بازکنین . زیر مجموعه جمع کنین.
ماهیانه 2 میلیون درامد داشته باشید
https://get.cryptobrowser.site/4576077
ali abbaszadeh
۱۵ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

براساس برخی اسناد IP که خبرگزاری AndroidHeadlines توانسته به آن دست پیدا کند، ظاهرا کمپانی هوآوی 4 نام مختلف را برای اولین گوشی هوشمند منعطف خود در نظر دارد. این کمپانی قصد دارد گوشی نامتعارف تاشوی خود را از سری فبلت‌های پرچمدار سری Mate معرفی کند. گفته می‌شود که سازنده چینی مذکور در حال حاضر اسامی Mate F، Mate Flex، Mate Flexi و Mate Fold را برای این محصول خود در نظر گرفته و قصد دارد نام تجاری نهایی را ازمیان این 4 مورد انتخاب کند. هوآوی حالا هر 4 اسم مذکور را به صورت رسمی به ثبت رسانده است اما هنوز هم مشخص نیست که انتخاب اصلی متعلق به گوشی هوشمند منعطفش دقیقا کدام خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی پیشرفته در فوریه سال آینده معرفی شود و آخرین خبرها درباره نام نهایی‌اش هم تا چند هفته پیش از آن در دسترس قرار گیرد

ali abbaszadeh
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ قرار است برخلاف سایر پرچمداران این سازنده توسط اپراتورهای محدودی پشتیبانی شود و به طرز چشمگیری هم گران قیمت باشد. براساس گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، Galaxy Flex یا Galaxy F تنها در نسخه آنلاکد و توسط EE در انگلیس عرضه می‌شود، در حالی که استراتژی محصول سامسونگ برای سایر پرچمداران سری‌های Galaxy S و Galaxy Note کاملا متفاوت است و آن‌ها را در اغلب کشورها و توسط اپراتورهای گوناگون عرضه کرده است.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که گوشی Galaxy Flex به قیمت 1500 تا 2000 پوند روانه بازار انگلیس می‌شود. این ارقام معادل 1900 تا 2500 دلار هستند و نشان می‌دتهند که این گوشی هوشمند نامتعارف تقریبا دوبرابر گران‌ترین گوشی پرچمدار فعلی سازنده که نسخه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 است، قیمت خواهد داشت.

سامسونگ سالهاست که گوشی‌های هوشمند خود را در نسخه‌های متعدد با کانفیگ متفاوت توسعه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این مورد درباره Galaxy Flex هم صدق کند و بیتشرین قیمت مذکور متعلق به سطح بالاترین نسخه با کانفیگ بالاتر آن باشد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ سناریو مشابهی را برای عرضه این دستگاه در سایر کشورها هم به اجرا درمی‌آورد یا خیر. این غول تکنولوژی به تازگی توانسته است روند تولید انبوهGalaxy Flex را آغاز کند و به نظر می‌رسد که تازه در ابتدای این مسیر جالب قرار گرفته باشد.

گوشی Galaxy Flex قرار است اولین گوشی هوشمند منعطفی باشد که در سطح جهانی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که در نیمه اول سال 2019 هم به بازار راه یابد. نمایشگاه MWC هر سال از اواخر فوریه تا اوایل مارس برگزار می‌شود و گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در خلال آن از Galaxy Flexپرده بردارد. اگر این تاریخ حدودی برای رونمایی از Galaxy Flex به واقعیت بپیوندد، ممکن است که در آوریل شاهد عرضه گسترده آن باشیم.

Galaxy F نه تنها از نظر طراحی ظاهری و هویتی با سایر پرچمداران سامسونگ متفاوت به نظر می‌رسد، بلکه قرار است در تعداد عرضه هم متفاوت باشد. در حالی که سایر پرچمداران سامسونگ در تعداد بالا به صورت سالانه عرضه می‌شوند، قرار است تعداد دستگاه‌های Galaxy Flex محدود باشد چراکه باتوجه به قیمت گزاف آن انتظار می‌رود استقبال کاربران از آن چندان چشمگیر نباشد. براساس ادعا مقامات سازنده در ابتدا 1 میلیون دستگاه از این گوشی منعطف تولید و روانه بازار می‌شود و سری بعدی تولید آن به فروش اولین موج بستگی دارد.

سامسونگ سالهاست که در پی توسعه اولین گوشی هوشمند منعطف است و در طول این مسیر بارها مجبور شده است به خاطر محدودیت‌های تولید و تکنولوژی پروژه خود را دوباره از سر بگیرد. برخی اسناد پتنت‌های منتسب به سامسونگ اخیرا منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که سامسونگ حالا در یک قدمی عرضه اولین گوشی هوشمند خود قصد دارد این روند را همچنان ادامه دهد و با توجه به این طراحی‌ها آن‌ها را در خلال سال‌های آینده بهبود ببخشد.

سامسونگ در ابتدای ماه جاری میلادی پنل نمایش Infinity Flex خود را رسما معرفی کرد. این ماژول 7.3 اینچی Super AMOLED قرار است درGalaxy Flex تعبیه شود و در حالت بسته 4.3 اینچ باشد. تنها کمپانی رقیبی که انتظار می‌رود این طراحی را به چالش بکشد، هوآوی است که گفته می‌شود گوشی هوشمند منعطفی را با پنل نمایش 8 اینچی در دست توسعه دارد.

قیمت بالا و نگرانی درباره دوام ناحیه منعطف پنل نمایش احتمالا مواردی هستند که باعث می‌شوند کاربران و مصرف کنندگان عادی از خرید گوشیGalaxy Flex خودداری کنند. انتظار می‌رود که سایر اطلاعات و جزئیات رسمی و تکمیلی درباره این دستگاه در خلال نمایشگاه MWC 2019 منتشر شد. علاوه بر این ممکن است که هوآوی هم در خلال همین نمایشگاه از اولین گوشی هوشمند منعطف خود پرده بردارد.

 

ali abbaszadeh
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

50٪ تخفیف برای گروه های پلاتین انتخاب برای ساعت اپل؛

موارد تخفیف 50٪ تخفیف و پلاتین تلفن همراه؛

صوتی و تصویری صوتی Sonance و بلندگو

سامسونگ 2.0 کانال صوتی با تقویت کننده دیجیتال 

Google Daydream View 

ali abbaszadeh
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ead zebra شرکتی است که اسباب بازی های محدود، مجسمه ها، آثار هنری و غیره را تولید می کند. به عنوان مثال، آن را برای مجموعه های مینیاتوری آندروید شناخته شده است که برای تعطیلات به فروش می رساند. توییت توییترdeadzebra شرکت توییتر امروز (از طریق پلیس آندروید) تصویری از چهار مجسمه های جدید آندرویید جدید را نشان می دهد. هر رقم یک دهه از Android را شامل می شود که شامل شماره 10 در بدن آن است.

یک شکل طراحی شده است به نظر می رسد مانند یک کیک با شمع در بالای آن است که شماره "10" بر روی آن. یکی دیگر به نظر می رسد یک دونده ماراتن با شماره ورودی "10" در پیراهن خود است. یک مینی اندرویدی با پوشیدن یک ژاکت ویسکی با شماره "10" در آن وجود دارد، و یک فضانورد با یک کلاه ایمنی و یک "10" بزرگ در لباس فضایی خود دارد.

این چهار مجموعه دید اندروید در روز جمعه 26 نوامبر در وبسایت مرده گورباغی در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری در این نقطه ناشناخته است، اما وب سایت دارای تعدادی موارد مرتبط با Android است که می تواند هدایای تعطیلات فوق العاده برای کاربران اندرویدی را در زندگی شما ایجاد کند

ali abbaszadeh
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همانطور که بیشتر علاقه مندان تلفن می دانند، برای سفارشی کردن یک تلفن Android و فلاش ROM سفارشی روی دستگاه، بوت لودر دستگاه باید قفل شود. bootloader کدی است که قبل از اجرای سیستم عامل بر روی یک گوشی اجرا می شود. نسخه باز شده از Google Pixel 3 و Pixel 3 XL، که از فروشگاه آنلاین Google در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد بوت لودر را باز کند. نسخه مارجین Verizon از تلفن های همراه با بوت لودر است که قفل باقی می ماند، جلوگیری از کاربر را به سفارشی کردن گوشی خود.

انتظار میرود افرادی که در فریز کردن ROM های سفارشی روی گوشی های اندرویدی خود تجربه کرده اند Pixel 3 یا Pixel 3 XL قفل شده را از فروشگاه گوگل خریداری کنند تا مطمئن شوید که بوت لودر روی گوشی دریافت شده می تواند قفل شود. با این حال، همانطور که در سایت ردیابی شماره گوگل (از طریق Droid-Life) دیده می شود، برخی از مشتریان فروشگاه Google متوجه می شوند که پیکسل های جدید خود با بوت لودر وارد می شوند که نمی تواند قفل شود. هنگام جستجو از منوی گزینه های برنامه نویس در گوشی جدید خود، لیست برای باز کردن قفل OEM به رنگ سفید است.

کسانی که نمی توانند بوت لودر را در نسل سوم پیکسل های جدید خود باز کنند، ظاهرا نسخه اشتباهی از گوشی به اشتباه ارسال شده است. یک رشته از کد موجود در این واحد ها نشان می دهد که آنها در واقع نسخه مارجین Verizon هستند (ms-android-verizon) به جای نسخه باز شده (ms-android-google).

باور کنید یا نه، این اتفاق در سال گذشته با Pixel 2 و Pixel 2 XL صورت گرفت و باعث شد Google تغییرات لازم را انجام دهد. با این حال، کسانی که با یک مدل آسیب دیده برای انجام تنظیم مجدد کارخانه نیاز داشتند. این بار در اطراف، صحبت از به روز رسانی نرم افزار است که می تواند ارسال OTA.

ali abbaszadeh
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

در حال حاضر، آندروید نام خانوادگی تقریبا به عنوان کوکاکولا محبوب تبدیل شده است. سیستم عامل گوگل در حال اجرا بر روی میلیاردها دستگاه است و سهم شیر از بازار گوشی های هوشمند را حفظ می کند. پذیرش گسترده اندرویدی با اشکالات خود، از جمله تکه تکه شدن نسخه در میان صدها اسمارت فون مختلف است که از سیستم عامل استفاده می کنند

امیدواریم این و دیگر نقص های Android را رفع کنیم، گوگل یک سیستم عامل دیگر با منبع باز با نام Fuchsia را توسعه می دهد. اگر این اولین بار است که شما در مورد آن می شنوید، شما احتمالا تنها نیستید، توسعه آن دقیقا توسط گوگل به فروش می رسد. با این حال، در حال حاضر یک دلیل وجود دارد گوش خود را بالا ببرید، همانطور که 9to5Google اشاره می کند.

یک ورودی اخیر در Fuchsia Gerrit، سایت مدیریت کد منبع برای سیستم عامل، اعلام کرد که یک پچ جدید اضافه شده پشتیبانی از Kirin970، سیستم Hi-Silicon را در سال گذشته منتشر کرد. برای تست پشتیبانی به تازگی افزوده شده، کد اصلی Fuchsia بر روی Honor Play، یک گوشی که اخیرا منتشر شده با تراشه Kirin970 بود، بارگیری شد. افتخار یک برند معتبر Huawei است، که از Kirin970 در تعدادی از تلفن های پیشرفته استفاده می کند، از جمله مدل های Mate 10 و P20. با توجه به اینکه گوشی های پیکسل گوگل از پلت فرم تلفن همراه Qualcomm Snapdragon استفاده می کنند، این جالب است. آخرین باری که Google و Huawei با هم کار کردند، برای Nexus 6P بود. آیا این نشانه این است که دو غول دوباره متحد قدرت هستند؟ شاید. یا شاید مهندسان Huawei فقط می خواهند یک سر شروع کنند، زمانی که سیستم عامل آمادگی آزادی را می گیرد و در حال توسعه یک دست کمک است. در صورتی که این مورد باشد، ژست نجیب تنها سوالات بیشتری را مطرح می کند.

در هر صورت، این یک گام بزرگ در توسعه Fuchsia است و نشان می دهد که ممکن است به واقعیت نزدیک تر از ابتدا فکر کند. طرح های گوگل برای سیستم عامل جدید به یک روز آن را در تمام دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت اجرا، جایگزین نه تنها آندروید، بلکه سیستم عامل کروم نیز هست. البته، اگر تولید کنندگان دیگر بخواهند از آن استفاده کنند، احتمالا در شرایط خاصی قادر خواهد بود.

در حالی که این خبر هیجان انگیز است برای ما جیکای تلفن، کاربر متوسط ​​حداقل چند سال است که از نیاز به مقابله با Fuchsia در هر شکل و یا فرم، و فرض بر این است که گوگل آن را به عنوان جانشین آندروید انتخاب می کند. امیدوارم، روزی شاهد نسخه های جدیدی برای گوشی های غیر اپل ما در طی چند روز به جای ماهها خواهیم بود.

ali abbaszadeh
۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

فقط یک چیز بهتر از گوشی Galaxy S-line است و نسخه فعال آن است. یکی از دلایل بالای این واقعیت  که آنها معمولا با باتری های بسیار بزرگتری نسبت به اسمارت فون های خود حمل می کنند، و این اشتباه اصلی را در اختیار سامسونگ قرار می دهد.

به نظر می رسد که Galaxy S9 Active استثنا است، با این حال، به دلیل واقعیت ساده ای که هرگز آن را تحقق نیافت. ما کد هایی مانند SM-G893 داشتیم که در یک جانشین Galaxy S8 فعال واقع شده اند، همانطور که یکی مدل شماره مدل SM-G892 را حمل می کند، اما در نهایت، ما کوتاه آمدیم.

بنابراین، اگر شما برای S9 غیر شکننده امیدوار بودید، با صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD +، پیکربندی ذخیره سازی 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایتی، یک چیپ ست Snapdragon 845 و یک باتری 4000 میلی آمپر، احتمالا برای یک ناامیدی بزرگ بود. ؟

خوب، به ما بگویید، درست بعد از شکرگزاری، می توانیم کاملا مطمئن باشیم که سامسونگ ممکن است گواهینامه های آب و هوایی پرچم های خود را در سال 2018 افزایش دهد، اما در فرآیند نیز ممکن است نسخه های فعال خود را به خوبی خاتمه دهد. آیا خط فعال را دوست دارید یا فکر می کنید نیازی به آن وجود ندارد؟

ali abbaszadeh
۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر